fredag den 25. april 2008

Bryggers - dag 1


Endelig, endelig, endelig!

Projekt Bryggers-renovering er skudt i gang. Den første entreprenør, vi fik fat i, som skulle styre det hele, var slet ikke opgaven voksen. Han kunne f.eks. ikke en gang finde ud af at ringe tilbage. Sådan noget kan jeg slet ikke have.

Ham vi endte med at hyre, virker top-professionelt. Godt nok ventede jeg 1½ time i morges på den første håndværker, men da jeg ringede og klagede min nød, gik der 10 min. så stod VVS manden her.

Først på eftermiddagen kom entreprenøren forbi for at sige undskyld og forsikre mig om, at det ikke sker igen. Og så skulle han naturligvis også lige sikre, at alt gik planmæssigt. Meget betryggende! Så nu må vi se, om resten går lige så godt.



Sådan så der ud, da første hold håndværkerne havde forladt matriklen. Helt tomt bryggers, bortset fra vaskemaskine og tørretumbler. OG nye fine vandrør.


Affaldet var taget med. OG gulvet fejet. Ikke noget at klage over i den retning. Nu glæder jeg mig så bare til det videre forløb. Det er vist først på onsdag, hvor mureren kommer forbi og kigger på sagerne.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg drømmer om en dag at bo hvor der er plads til et bryggers - for det er et stort privilegium. Og sikke meget plads du har

Unknown sagde ...

Jeg ELSKER mit bryggers og glæder mig vildt til det er færdigt. Tilbringer en del tid i rummet med vask og så'en, så det bliver dejligt, når det bliver et lækkert sted at være.