mandag den 24. marts 2008

Nyt legetøj

Matriklen har fået nyt legetøj!

Manden har vundet en Playstation 3 og han er som en lille dreng med en stor slikpose. Han er helt vild. Har selv ret svært ved at se finten i sådan en tingest, men derfor kan jeg jo godt synes, at den ser flot ud. Og det gør den.


Næææ, så hellere mit nye legetøj. Eller... nyt og nyt... den er faktisk nogle uger gammel. Jeg er blevet Mac-bruger!!! Har ellers altid sværget til pc, men på mit nye arbejde - som jeg begynder på i morgen - bruger man Mac og de tilbød, at jeg kunne få min nye forbundsfælle med hjem et par uger inden, så jeg lige kunne lære den at kende.


Må indrømme, at den er top-nice og heldigvis ikke så anderledes end jeg er vant til, men det er nok forbi jeg mest bruger de grafiske produkter, som Adobe Creative Suite og de ligner efterhånden hinanden på begge platforme.


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Afprøver lige webbrowseren i min nye PlayStation