fredag den 29. februar 2008

Done!

De ti dages udfordring er gået - og er gået godt. Rigtig godt!

Det var kanon hårdt i de første fire dage, hvad angik nul sukker. Skræmmende, så afhængig man egentlig er af det hvide stads. Men nu må jeg sige, at jeg har det forrygende uden. Jeg spiser også mega meget frugt, så jeg får selvfølgelig dækket en del af det søde behov ad den vej.

Er også blevet helt dygtig til at drikke vand og alle de andre punkter har heller ikke voldt de store problemer. Selv det med at gå i seng i ordentlig tid har fungeret fint (de fleste dage).

Det er ikke første gang jeg har haft en periode uden sukker. Hver gang er jeg dog faldet tilbage i det gamle mønster på et tidspunkt. Forstår ikke helt hvorfor, når nu kroppen - og ikke mindst maven - har det så strålende uden. Men jeg gider heller ikke være fanatisk, så ligeså snart jeg begynder at spise sukker igen, hænger jo nok på 'en. Så må det være så'en!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Superflot - kan du stadig holde det?

Unknown sagde ...

Det går faktisk overraskende godt og jeg savner slet ikke slik. Har bestemt, at jeg ikke vil være fanatisk, da det jo "heldigvis" ikke er en slankekur jeg er i gang med, så hvis folk har bagt kage spiser jeg det. Men slik, købe-kage, sukkerholdige drikke og lign. holder jeg mig fra - endnu! :-)