mandag den 10. december 2007

Hvilken juletype er du?

Det kom som en stor, stor overraskelse, at jeg er den...Den traditionelle!

"Rør blot ikke ved min gamle Jul, er dit mantra. Din jul skal være som den altid har været. Du glæder dig til højtiden, og er perfektionistisk og gavmild i dit juleri. Du er typen der bager den samme krydderikage, år efter år, på trods af at den ikke bliver spist, for den hører sig til i julens kulisse. Du er nostalgisk og værner om familiens traditioner. Og julen er først og fremmest en højtid for familiens småfolk."

Sådan er beskrivelsen af sådan en som mig på BT/kvinder.

Hvilken juletype er du?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det her er så mig (og jeg tog testen 2 gagen med (næsten!) 2 forskellige svar):

Den kreative
Skal vi flette vores julehjerter sammen, er dit julemantra. Du glæder dig som et lille barn til julens overflødighedshorn af pynt, glimmer og godter. Alt skal laves fra grunden på dit juleværksted, og du har en legende tilgang til julens forberedelser. Du er farverig og favnende og eksperimenterer gerne med, hvordan julen skal smage og se ud.

Det passer meget godt, på nær det med det hjemmelavede ;)